close
Blogtrottr
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 生活資訊 - 發問中
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 生活資訊 - 發問中 
可推薦不錯的彩妝補習班嗎
Nov 25th 2014, 06:31

[unable to retrieve full-text content]

我女兒最近對彩妝湧上一股熱情 一直跟我說她想學彩妝... 看她一片認真 我想讓她試試也無妨.. 不過我本身是公司職員 跟彩妝這塊領域根本無緣.. 根本不知道那裡有教彩妝的. 可以推薦我嗎?...

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    nbvo4o2861kqd 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()